14 sierpnia 2015

Balsamy do ciała

Dzisiaj napiszę o balsamach do ciała które dają radę nawilżyć moje nogi . Już wcześniej pisałam o balsamach do ciała, ale od tego czasu sporo się zmieniło. Balsam z loreal i baby smile są wycofane ze sprzedaży. Więc postanowiłam zrobić małą aktualizację.
Znalezienie balsamu który nawilży moją suchą skórę na nogach jest nie lada wyzwaniem. Mój idealny balsam to taki który nawilża bez zbędnego natłuszczenia, nie lubię lepiącej się skóry. Poza tym chciałabym żeby po prysznicu skóra nadal była w dobrej kondycji.
Do tej pory używałam ich mnóstwo. Po większości efekt był taki że albo były za lekkie i chwilę po nasmarowaniu, miałam wrażenie jak bym nic nie nałożyła, albo efekt lepiącej skóry, a po kąpieli na nogach susz.
Na chwilę obecną mam jeden do którego wracam od lat. Nie jest to typowy balsam nawilżający, chociaż w tej roli jest świetny. Jest to Nivelazione antycellulitowy krem wyszczuplająco ujędrniający.

Nivelazione antycellulitowy krem wyszczuplająco ujędrniający.


Pierwszy raz użyłam go lata temu, (wtedy jeszcze był w zielonej tubie) w czasach gdy wierzyłam że da rady usunąć cellulit kremami. Byłam ogromnie zaskoczona że likwiduje swędzenie skóry i świetnie nawilża. Krem ma lekką konsystencję. Po nasmarowaniu czuć że jest na nogach, ale nie jest to denerwująca lepkość. Sprawdza się świetnie. Zawsze mam go w domu. Czasem robię sobie przerwę na coś nowego, ale zawsze do niego wracam. 
Co do działania antycellulitowego, to nie zauważyłam żadnej zmiany, a używam go naprawdę długo.

Cena: ok 14 zł
Dostępność: kupuję go zawsze w rosmannie. 

Kolejnym balsamem jest Garnier oil beauty odżywcze mleczko do ciała z olejkami. Używam go od niedawna. Na lato chciałam mieć balsam który delikatnie nada połysk nogom, bez drobinek. Wybór padł na to cudo.

Garnier oil beauty odżywcze mleczko do ciała z olejkami
Balsam ma gęstą konsystencję. Pachnie przepięknie.
Pozostawia lepką warstwę na skórze, z tego powodu na pewno nie zostanie ze mną na dłużej, niż do końca lata. 
Nogi wyglądają wspaniale po tym balsamie tak jak chciałam, są delikatnie rozświetlone, z lekkim połyskiem. Podoba mi się ten efekt. 
Co do nawilżenia jest bardzo przeciętne. Balsam ten bardziej natłuszcza niż nawilża. Używam go rano a na wieczór smaruję się nivelazione.

Cena: 15 zł w biedronce.

Poza tymi dwoma balsamami smaruję się często bezpośrednio po kąpieli  oliwką Hipp z olejkiem migdałowym. 
oliwka Hipp z olejkiem migdałowym
Na oliwkę nakładam balsam, bo sama oliwka nie daje rady nawilżyć skóry. 
Lubię tą oliwkę za lekką konsystencję, nie jest tłuściochem, jak inne oliwki które do tej pory używałam. 
Używam jej również na końcówki włosów, po umyciu w celu dociążenia. Sprawdza się dobrze w tej roli.
Poza tym służy mi też do demakijażu oczu. Delikatnie smaruję powieki, zmywam wodą, a resztki tuszu do rzęs usuwam wacikiem. Dzięki temu usuwanie makijażu jest dużo delikatniejsze i szybsze.

Cena: 15 zł

Wracając do nawilżania nóg. Zimą gdy suchość skóry jest większa niż zawsze, dwa, trzy razy w tygodniu smaruję się balsamem z mocznikiem garnier lub isana. Nie używam częściej kremów z mocznikiem bo zauważyłam że dają lepszy efekt używane doraźnie. 
Z pomocą takich właśnie produktów radzę sobie z suchością skóry. Jestem zadowolona z efektu. Zwłaszcza z kremu nivelazione, odkąd go używam nie przybył mi żaden dodatkowy rozstęp, na nogach a mam ich trochę. Całe szczęście są słabo widoczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty