28 maja 2012

Krem pod oczy

Soraya kuracja dotleniająca, krem pod oczy rozświetlająco - dotleniający


Jest to krem, który używam najdłużej ze wszystkich kremów. Wg opisu: do cery niedotlenionej, narażonej na szkodliwy wpływ promieniowania UV, stresu i zanieczyszczeń środowiska. Krem przywraca właściwy poziom nawilżenia, opóźnia pojawienie się drobnych zmarszczek pod oczami. Przy regularnym stosowaniu skóra wygląda młodziej, odzyskuje gładkość i elastyczność. Cena: ok 11 zł

Soraya kuracja dotleniająca krem pod oczy rozświetlająco dotleniający
Pierwszy raz zdecydowałam się na ten krem po przeczytaniu opinii, że zmniejsza worki po oczami. Typowych worków nie mam, ale moje oczy są wiecznie podkrążone, wyglądam jak bym była ciągle zmęczona. Nie ma na to wpływu jak długo śpię, chociaż jak śpię dłużej to są bardziej podkrążone niż zwykle. Gdy używałam za ciężkich kremów, worki były jeszcze bardziej widoczne.

Moje zaskoczenie było ogromne gdy po paru dniach używania, podkrążenia znacznie się spłyciły. Nie znikły całkowicie, ale efekt był widoczny. Ponadto krem ten łagodnie nawilża skórę, tak w sam raz jak dla mnie. Pozostawia lekką tłustą warstwę, z tego powodu używam go na noc. Działania przeciwzmarszczkowego nie zauważyłam, jednak w tym celu używam pod oczy kremu do twarzy.

Krem ten używam przez około dwa miesiące i robię przerwę. Żeby skóra się nie przyczaiła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty