11 maja 2012

Żele do mycia twarzy

Od jakiegoś miesiąca myję twarz żelem dla dzieci "Johnson's baby łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3w1". Jest baaardzo wydajny, bardzo delikatnie pachnie. I do tego jest niedrogi. Cena: ok 15 zł w Rossmannie za 500 ml !
Johnson's baby łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3w1

Żel ten dzielę z moim dzieckiem :) Bardzo lubię myć nim twarz. Dobrze radzi sobie ze zmyciem nadmiaru sebum. Nie wysusza i nie zostawia nienaturalnie gładkiej twarzy. Ze zmyciem podkładu jest trochę gorzej, ale latem nie używam. Więc jak dla mnie na sezon letni może być.

Poza tym myję nim całe ciało, dobrze zmywa wcześniej nałożone kremy. Skóra po nim jest dobrze oczyszczona, bez silikonowego poślizgu. Używam go też do higieny intymnej.

Jestem z tego żelu bardzo zadowolona. Chociaż jesienią i zimą przerzucę się na Sorayę Kuracja dotleniająca- żel do mycia twarzy.
Przede wszystkim dlatego że lepiej zmywa podkład.
Soraya Kuracja dotleniająca- żel do mycia twarzy.

To mój ulubiony żel do mycia twarzy. Nie szczypie w oczy, nie wysusza. Bardzo dobrze radzi sobie ze zmyciem makijażu. Po umyciu, oczy wystarczy tylko delikatnie przemyć wacikiem i gotowe. Cena ok 12 zł.

Nie polecam zielonej wersji tego toniku Matującego. Bardzo wysusza cerę, co po dłuższym czasie owocuje wysypem pryszczy.

Z serii dotleniającej miałam wszystkie produkty. Najgorzej wspominam tonik, cera po nim niemiłosiernie się lepi. Krem z tej serii na dzień jest zdecydowanie za ciężki jak na moją cerę. Natomiast maseczka do twarzy jest boska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty