14 maja 2012

Odżywki do paznokci

Ze wszystkich odżywek jakich używałam najbardziej polubiłam, Sally Hansen diamond strength. Cena: ok 30 zł w Douglasie.

Sally Hansen diamond strength
Lubię ją, chociaż nie jest bez wad . Jest mało wydajna, co przy tak wysokiej cenie stanowi problem. Jedna buteleczka przy malowaniu 2 lub  3 razy w tygodniu, starcza na około 3 tygodnie. Ciężko zużyć opakowanie do końca, bo przy końcówce gęstnieje, a poza tym pędzelek nie sięga do dna.  Na paznokciach wytrzymuje ok 3 dni, w porywach 4, ale to rzadkość. Rzadko kiedy zmywałam ją zmywaczem, ponieważ po dłuższej kąpieli schodzi płatami.

Jednak pomimo wszystko lubię ją, bo dzięki niej paznokcie przestały się rozdwajać. Szkoda, że efekt utrzymuje się krótko, bo około 2-3 tygodni, po ostatnim użyciu.

Kolejna to diamentowa odżywka Eveline . Cena ok. 12 zł. Bardzo wydajna i trwała.

diamentowa odżywka Eveline
Po dwukrotnym pomalowaniu daje piękny, delikatny mleczy kolor. Bardzo dobrze trzyma się na paznokciach. Co do efektów odżywiających: mam wrażenie, że paznokcie rosną, po niej szybciej. W porównaniu do Sally Hansen gorzej radzi sobie z rozdwajaniem paznokci, jednak efekt nie jest najgorszy.

Jako ostatni to lakier Miss Sporty 5 do french manicure. Cena: ok. 6 zł. w Rossmannie. Nie jest to co prawda odżywka, a lakier, ale opiszę tutaj bo nie ma na razie wątku o lakierach.

Lakier Miss Sporty 5
Bardzo lubię ten lakier, za delikatny mleczno- różowy kolor na paznokciach. Lakier utrzymuje się około 5 dni przy pojedynczej warstwie.

Odkąd zaczęłam pić regularnie witaminę C, o tym Tutaj. Nie mam już problemów z rozdwajaniem paznokci. Jednak nadal używam przemiennie Eveline i Miss sporty, ze względu na ładne delikatne kolory.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty