11 maja 2012

Ujędrnianie biustu

Zasadniczo nie mam z tym wielkich problemów, bo biust mam nieduży. Ale przy wahaniach wagi, które czasami mi się zdarzają :) Piersi robią się mniej jędrne. Wtedy ratuję się moim ulubionym balsamem. Jest to:

Nivelazione liftingujące serum ujędrniające biust. 


Ma rzadką konsystencję, przez co jest wydajny. Fajnie pachnie. Dobrze nawilża. A przede wszystkim doskonale ujędrnia. Cena: ok 20 w Rossmannie.

Nivelazione liftingujące serum ujędrniające biust
Jest to mój ulubiony balsam do biustu. Wcześniej zanim go odkryłam używałam:

 L'Oreal Nutrilift


L'Oreal Nutrilift mleczko przeciw wysuszaniu skóry 24 h
Działa tak samo dobrze jak Nivelazione. Również dobrze nawilża i ujędrnia. Zniechęca mnie do niego cena i opakowanie, które ciężko zużyć do końca. Cena ok 33 zł.

Wcześniej zanim spróbowałam jakiegokolwiek kremu, ćwiczyłam. Efekty były po jakimś czasie. Na ćwiczenia poświęcałam ok 15 minut dziennie. Ale jak zobaczyłam, że efekt ten sam po kremie. Zdecydowałam się z wygody na krem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty